بهترین روش برای انتخاب کلمات کلیدی سایت

استفاده کردن از اصول بهینه سازی در سئو تاثیر زیادی دارد یکی از این اصول انتخاب کردن کلمات کلیدی می باشد این کلمات باعث جذب بازدید کننده و دیده شدن در نتایج گوگل می شود هر مقداری که شما کلمات درستی را انتخاب کنید احتمال موفق شدن شما افزایش خواهد یافت.

انتخاب کلمات کلیدی سایت
بهترین روش برای انتخاب کلمات کلیدی سایت

استفاده کردن از پیشنهادات گوگل

شما می توانید از پیشنهادات گوگل برای منابع مختلف استفاده کنید تنها نیاز است که کلمه اصلی خود را در کادر جستجو نوشته و پیشنهادات را ببینید گوگل همیشه نتایج خوبی که به هدایت صفحه مربوط است را پیشنهاد می دهد و کلماتی که کاربران جستجو می کنند را پیشنهاد خواهد داد. زمانی که یک عبارت به یکی از پیشنهادات گوگل بدل شد قادر هستید ارزش آن را متوجح شویم و می فهمیم که افراد زیادی می خواهند آن را جستجو کنند.البته الگوریتم های گوگل برای دیدن نتایج تنها به یکی دو پارامتر محدود نمی شود و بستگی به عوامل مختلف دارد ولی مهمترین هدف آن ها ارائه کردن دقیق ترین پیشنهاد به شما است.

 

جستجوهای مرتبط

عبارت های پیشنهاد گوگل را می توانید در زمان تایپ کردن یک واژه روی صفحه مشاهده کنید ولی جستجوهای مرتبط پس از اینکه اینتر را زدید در اولین صفحه جستجو و آخر نتایج نشان داده خواهد شد شما در این قسمت قادر هستید به خوبی کلمات کلیدی که با واژه اصلی مربوط هستند را پیدا کنید معمولا گوگل چند عبارت مرتبط با جستجو را در این بخش نمایش می دهد.

استفاده کردن از ابزارهای گوناگون برای پیدا کردن کلمه کلیدی

شما برای تحلیل واژه ها و پیدا کردن پیشنهادات لازم است که از ابزارهای آن استفاده نمایید توصیه ما استفاده کردن چند ابزار گوناگون و مقایسه کردن آنان و پیدا کردن کلمه است چون هر یک از این ابزارها یک قسمتی از آمار را داشته و تحلیل آن ها امکان دارد در مقایسه با جامعه کاربران با محدودیت هایی روبرو شوید به خصوص در تحلیل کردن کاربران ایرانی که با محدودیتی روبرو هستیم.

گوگل کیورد پلنر یک مکان مناسب برای چک کردن محبوبیت واژه های گوناگون در میان کاربران و ترجیح آنان برای جستجو در مقایسه با یک موضوع مشخص می باشد ولی اگر منابع دیگری را می خواهید ما این موارد را هم به شما توصیه خواهیم کرد که مطالعه کردن هر کدام از گزارش ها و جمع آمارهای کسب شده اطلاعات خوبی را به شما می دهد.

ابزار کیورد تو یکی از ابزارهای رایگان است که به شما برای پیدا کردن واژه های مختلف کمک خواهد کرد از قابلیت های این ابزار پیشنهاد دادن کلمات پر استفاده و جستجوی زیاد در بین واژه های مختلف می باشد کلمات کلیدی طولانی دارای نرخ تبدیل بالایی هستند و رقابت آن ها کم می باشد.

شما می توانید در گوگل ترندز جستجو کنید که مردم چه کلماتی را استفاده می کنند و براساس مناطق جغرافیایی و زبان از آن ها استفاده کنید.

یکی دیگر از روی های پیدا کردن واژه های مرتبط استفاده کردن از نتایج و پیشنهادات در توییتر ، اینستاگرام و یوتیوب می باشد که با توجه به تعداد بالای کاربران معیار خوبی برای تشخیص دادن محبوبیت یک کلمه محسوب می شود.

کلمات کلیدی
انتخاب کلمات کلیدی سایت

استفاده کردن آمارگیر و آنالیزور

داشتن آمارگیر یک روش خوبی برای مشخص کردن استراتژی سئو می باشد دیدن کانال های ورودی ، نرخ تبدیل بازدید کننده به مشتری ، تحلیل کردن رفتار آنان و غیره یک قسمت مهمی از قابلیت های مختلفی است که آمارگیرهایی مثل گوگل آنالیتیکس به شما ارائه خواهند کرد.

البته ابزارهایی که آنلاین هستند همه چیزی را به شما ارائه نکرده یا گزارش های آنان با تاخیر مواجه است ولی شما می توانید یک آمار کلی از واژه هایی که سبب افزایش بازدید شده اند را در پنل کاربری مشاهده کنید شما با پیدا کردن عبارت های اصلی که باعث شده گوگل مخاطبان را به وبسایت شما ارجاع داده به ریشه ارزشمندی دست پیواهید کرددا کنید که مانور دادن روی واژه ها ترافیک زیادی را به طرف شما خواهد کشاند.

ممکن است واژه هایی که پیدا می کنید هدف شما نباشند و به یک صفحه از سایت شما مرتبط نباشند ولی برای شما بازدید خواهد فرستاد و ارزش دارد که از آن ها استفاده کنید.شما می توانید با تولید محتوا کردن و نوشتن مطلب در مورد آن کلمات کلیدی بازدید کنندگان زیادی را به سایت های خود بفرستید.

چک کردن گزارش تبلیغات

اگر شما هم در گوگل ادز تبلیغات کلیکی دارید گزارش های آن از عبارت ها و نرخ کلیک جزو بهترین مرجع برای دیدن وضعیت شما هستند گوگل ادز اطلاعات دقیقی را در مقایسه با گوگل آنالیتیکس در آمارهای دیگر در اختیار شما قرار خواهد داد و به شما می گوید که کاربران به چه عبارت هایی واکنش نشان می دهند و کلمات با ارزش را شناسایی خواهند کرد.

شما از تعداد کلیک های هر یک از مواردی که برای تبلیغات استفاده کرده اید قادر هستید برای انتخاب کردن تیترها و توضیحات مطالب هم استفاده نمایید و سئوی ارگانیک سایت خود را بهبود دهید.

چک کردن سایت های پرسش و پاسخ

استفاده از جمله های سوالی هم یک ایده خوبی برای تیتر یک مطلب یا کلمه کلیدی می باشد سایت های زیادی هستند که مخاطبان در آن ها سوالات مختلفی را می پرسند شامل ask  یاهو اسنر ، لینکدین یا نمونه داخلی که شما قادر هستید با یک جستجوی ساده آن ها را پیدا کنید.

سوال هایی که در این سایت های طرح می کنید عبارت های بلندی را به وجود آورده که می توانید با آن ها رقابت داشته باشید با این کارها احتمال موفقیت شما برای رسیدن به نتایج نخست جستجو افزایش خواهد یافت.نکته ای که اهمیت دارد توجه کردن به بازدید صفحه و میزان نظر و پاسخ به یک پرسش می باشد که یکی از معیارهای همه گیر بودن آن موضوع است.توجه داشته باشید که هر چیزی که در عنوان ها می بینید برای شما مناسب نبوده و برای گوگل با ارزش نیست شما باید همه جواب امر را چک کنید شما قادر هستید مقدار محبوب شدن یک کلمه را به نسبت به سوال های مشابه چک کنید یا با جایگزین کردن واژه های مترادف جستجوهای متداول را پیدا کنید.

بررسی کردن ویکیپدیا

ویکی پدیا یکی از دانش نامه های بزرگ می باشد و یک مرجع خوبی برای مخاطبان اینترنت در کل جهان محسوب می شود نویسندگان این سایت در بررسی کردن مقاله ها سبب شده تا صفحه های ویکیپدیا معمولا جزو بهترین نتایج گوگل باشند شما با توجه کردن به تیتر ، توضیحات و تگ های عنوانی که در مقالات استفاده شده است قادر هستید عبارات و کلمات صحیح تری را پیدا کنید و ایده مناسبی را برای نوشتن داشته باشید.

بررسی کردن رقیبان

برای اینکه بتوانید کلمات خوبی را پیدا کنید رقیبان خودتان را رصد کرده و نتایج جستجوی واژه هایی که با کار شما مرتبط است را چک نمایید برای آغاز کار سعی کنید واژه ای را با طول کم انتخاب کنید و نتایج اول گوگل را تجزیه و تحلیل نمایید.اگر شما در زمینه یخچال کار می کنید با جستجوی یک عبارت کلی در مورد خرید یخچال نتایج جستجو را ببینید و از آن ها برای بهبود خودتان استفاده کنید.

 

هر مفهوم کلیدی را برای یک صفحه و ساخت آن استفاده نمایید به این معنی که هر صفحه تنها برای استفاده از یک مفهوم کلیدی مشخص باشد این کار سبب افزایش کیفیت سئو داخلی و صفحه های سایت می شود.

 

اگر در زمینه ای که فعالیت می کنید کلمات مشابه زیادی قرار داشت و محتوای زیادی برای آن ها بود می توانید از واژه های مشابه مفهوم کلیدی در ساختن بقیه صفحات و صفحات دیگر فرود استفاده کنید.

 

از مشتریان خود بخواهید یک لیستی به شما بدهد که تصور می کند در زمینه فعالیت خودش برای مشتریان اهمیت دارد برای این منظور می توانید یک جلسه گروهی با تیمتان رو اعضای تیم مشتری هم داشته باشید.

 

در زمینه تحقیق برای کلمات کلیدی بهتر است که از کلمات طولانی استفاده کنید این کلمات ارزش بیشتری دارد و مشتریان بهترین را برای شما فراهم خواهند کرد و کار سئو هم روی آن ها به آسانی انجام خواهد شد.یک نکته مهم در مورد کلمات کلیدی طولانی این است که نرخ تبدیل آن ها بالا است شما باید بیشتر تمرکز خود را روی بدنه و دم کلمات کلیدی انجام دهید.

 

توجه کنید که کلمات کلیدی که طولانی هستند دارای پتانسیل بیشتری برای گرفتن رتبه در گوگل هستند و بهتر است که برای رتبه گرفتن در گوگل در روی کلمات کلیدی طولانی و تخصصی کار انجام بدهید.

 

در خیلی از اوقات حدس زدن شما برای پیدا کردن کلمات کلیدی کافی نمی باشد و امکان دارد خیلی هم اشتباه به نظر برسد برای استخراج کردن کلمات کلیدی یک سایت و لیست کلمات کلیدی که برای کسب و کار شما مناسب است باید از روش های دیگری هم استفاده نمایید.شما برای شروع کار می توانید در بازار تحقیق داشته باشید و از افرادی که در تحقیق بازار تخصص دارند کمک بگیرید تا کلمات پیشنهادی را برای آغاز سئو به شما پیشنهاد بدهند.

ادامه مطلب

بهترین دوره جامع آموزش سئو ۲۰۲۱ مقدماتی

روش انتخاب کلمات کلیدی سایت

لندینگ پیج ؛ چند نکته در مورد ساختن لندینگ پیج

های ,کلمات ,یک ,کلیدی ,گوگل ,استفاده ,کلمات کلیدی ,آن ها ,می باشد ,می توانید ,به شما ,انتخاب کلمات کلیدی ,کلمات کلیدی طولانی ,کردن کلمات کلیدی ,برای انتخاب کلمات

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

جامعه ای سالم آینده ای روشن خبرهای داغ و به روز دفتر روانشناسی یونس محمدی نیما پوراحمد زین عباس پرسش مهر رئیس جمهور از دانش آموزان علماء الشیعة ارایه دهنده برنامه تغذیه بدنسازی نردبون کارخانه برنجکوبی جنوب